Naam :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Powered by Blogger

zaterdag, maart 25, 2006

online translator


Het was een heel leuk idee om deze blog te laten vertalen door een gratis online vertaalprogramma. Maar door de slechte vertaling voegt het weinig tot geen waarde toe. Ik kan natuurlijk alles zelf vertalen, maar omdat het een actieve pagina is, zou ik elke post apart moeten vertalen en inbrengen. Of ik zou moeten betalen voor translatorsoftware, waar ik geen geld voor heb en waarvan ik ook niet weet of het werkelijk beter vertaald. vandaar dat ik het volgende ga proberen in de komende tijd(klik hieronder, om de rest te lezen):



Er is namelijk ook de mogelijkheid om alleen de post te laten vertalen door de online vertaler. En om een post op 1 blog ook op andere weblogs te posten.Ik ga de komende tijd dus 2 nieuwe blogs opzetten waarin ik de layout vertaal naar het engels en naar het frans en naar welke ik de post, die op de 'hoofd'blog worden gepost, doorstuur en die dan laat vertalen door de online vertaler.
klinkt ingewikkeld en lijkt veel werk, maar dat valt wel mee. Op die manier is niet de hele pagina belachelijk, en zijn de posts die nog gaan komen misschien wel een beetje te begrijpen. En jullie weten; als ik iets in mijn hoofd heb, dan moet het er ook komen.

Comments on "online translator"

 

Anonymous Anoniem said ... (30/3/06 10:46) : 

nou dan hoeven we niet lang meer te wachten op het verhaal, he?!

 

Anonymous Anoniem said ... (2/4/06 10:06) : 

weet jij meer dan ik??????

 

Blogger loeloe said ... (4/4/06 14:52) : 

je weet tog....

ik kan dingen zien op de manier waarop de druppels op mn keukenraam vallen. het welbekende
'regendruppels-op-het-keukenraam lezen'

zal ik ondertussen je koffie even instralen?

 

Blogger loeloe said ... (4/4/06 23:23) : 

nou, ik heb de gewoonte om mn theeblaadjes direct na gebruik van mijn thee, fijn te snijden, door te slikken, terug te halen via mijn neus, daarna te drogen om er vervolgens een mengels mee te maken, waardoor ik in bezit genomem kán worden door geesten van een geheel andere planeet, waar wij het bestaan niet eens van zouden mogen weten.....

...je weet wel, het oude familierecept.

 

Anonymous Anoniem said ... (5/4/06 11:40) : 

ben ik dan de enige normalo in de familie????
Zo ik moet even kijken in welke staat van ontbinding die kinderkijkjes in mijn kruipruimte Zijn hoor!!

 

post a comment